Upgates
Jak funguje doplněk
Platforma Upgates podporuje v současnosti pouze Twisto Odloženou platbu, Platba na třetiny se připravuje!
E-shop platí za doplněk Twisto Pay dle ceníku Upgates. Twisto si poplatek za integraci neúčtuje.
Objednávky, které zákazník vytvoří e-mailem nebo telefonicky, nelze hradit pomocí odložené platby Twisto. Objednávku si vždy musí vytvořit zákazník na svém zařízení ve vašem e-shopu.
Změna kontaktních údajů zákazníka (adresa, jméno, telefon nebo e-mail) už není po potvrzení objednávky Twistem možná.
Po vyplnění našeho registračního formuláře elektronicky podepíšete smlouvu s Twisto a obdržíte od nás přihlašovací údaje do administrace a klíče k nastavení doplňku.
V administraci Upgates si pod "Doplňky" a "Platby a finance" aktivujete náš doplněk a nastavíte si ho s použití výše zmíněných klíčů ("Veřejný" a "Tajný klíč"), dále si novou platební metodu nazvete podle toho, co chcete, aby se zobrazovalo zákazníkům, např. "Zboží ihned, platba do 30 dnů (Twisto)".


Dále se ujistěte, že je platba Twisto povolená pro všechny způsoby dopravy.
Finance
Finanční vypořádání ze strany Twista probíhá každý den, první pracovní den po tom, co v administraci Twisto aktivujete fakturu (po expedici zboží).
Aktivace objednávky je možná pouze do 30 dnů od provedení objednávky.
Po aktivaci objednávky již není možné ji upravovat ani stornovat. Je možné pouze vrácení zboží.
Měsíční vyúčtování marže a vratek během celého měsíce probíhá na začátku měsíce na základě vyúčtování, které obdržíte od Twista. Zároveň obdržíte fakturu, která je daňovým dokladem k zaevidování do účetnictví.
Dále od nás obdržíte přehled vyrovnání vzájemných závazků a pohledávek. Nejedná se o daňový doklad.
Na jeden účet zašlete platbu za součet faktury a vyúčtování všech vratek
Tuto částku hradíte na číslo účtu 👉 2000718927/2010.
Jako variabilní symbol prosím vždy uvádějte číslo vyúčtování.
V případě, že vám zákazník omylem pošle platbu, která je určena pro Twisto, zašlete tuto částku Twistu na číslo účtu 👉 2300592123/2010.
Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury. Do poznámky k platbě napište email zákazníka
Vrácení zboží a reklamace
Pokud dojde k reklamaci zboží ze strany zákazníka, je její uznání věcí e-shopu. V případě, reklamaci uznáte jako oprávněnou, je další postup stejný, jako u vrácení zboží, jakmile vám zákazník vrátí zboží a vy vrácení uznáte, je třeba objednávku upravit také v Twisto administraci. Stačí oznámit vrácení a poté v objednávce odebrat položky, které zákazník vrátil.
V Twisto administraci také můžete snížit částku objednávky o zadanou hodnotu. Díky tomuto postupu zákazník Twistu platí jen upravenou část objednávky. Twisto vrací peníze přímo zákazníkovi.
Pokud zákazník provádí výměnu zboží za produkt ve vyšší ceně, je potřeba, aby rozdíl v ceně uhradil přímo e-shopu.
Pokud zákazník provádí výměnu zboží za stejný produkt ve stejné ceně, není třeba objednávku upravovat v Twisto administraci.
Pokud zákazník provádí výměnu zboží za produkt v nižší ceně, je potřeba rozdíl v ceně upravit v Twisto administraci.