Vyúčtování u přímé integrace
Výplata obchodníkovi
V případě přímé integrace vyúčtování probíhá přímo ze strany Twisto, výplata za objednávky se uskutečňuje den po uskutečnění objednávky, probíhá buď souhrnnou výplatou za všechny objednávky z předchozího dne, nebo po jednotlivých transakcích.
Vratky
Vyúčtování vratek probíhá buď automatickým denním odpočtem z částky k výplatě, nebo na měsíční bázi (dle preference obchodníka).
Vrácení a storno zboží se pro zákazníka řídí všeobecnými obchodními podmínkami e-shopu.
Provedení vrácení a storna objednávky se mezi e-shopem a Twistem řídí typem integrace, na které funguje Váš e-shop nebo pravidly platební brány, kterou využíváte.
V případě vrácení zboží nebo reklamace vracíte peníze Twistu, které se následně vyrovná se zákazníkem.
Reklamace
Jakmile dojde k reklamaci zboží ze strany zákazníka, posuzuje její uznání e-shop.
V případě, že e-shop uzná reklamaci jako oprávněnou, je další postup stejný, jako u vrácení zboží.
Pokud reklamaci e-shop neuzná jako oprávněnou, musí zákazník svou objednávku uhradit Twistu.
Vyúčtování marže
Vyúčtování marže probíhá jednou měsíčně na základě vyúčtování, které obdržíte od Twista. Zároveň obdržíte fakturu, která je daňovým dokladem k zaevidování do účetnictví.
Je možný i automatický zápočet marží na denní bázi (připravujeme) a výplata částek již očištěných o marži.