Časté dotazy e-shopů
Pro jaké segmenty e-shopů je Twisto vhodné?
V zásadě je Twisto vhodné pro všechny e-shopy, liší se ale vhodností jednotlivých Twisto produktů pro konkrétní segmenty.
Odloženou platbu Twisto využívají zákazníci nejvíce v těchto kategoriích: móda a doplňky, zdraví a krása, parfémy, knihy, jídlo a pití, sport a výživa, domov a design, děti. Pozadu nezůstávají ani chovatelské potřeby, erotika nebo kultura.
Twisto Nákup na třetiny můžou využít zákazníci při nákupu nad 1 000 Kč. Z toho vyplývá, že jde o nákupy v segmentech, kde mají nákupy vyšší hodnotu, například: elektronika a spotřebiče, auto-moto, domov a design, chovatelské potřeby.
Jak integrovat Twisto do e-shopu?
Twisto můžete do e-shopu integrovat napřímo, přes e-shop platformu, na které e-shop máte nebo pomocí platební brány Comgate, PayU, GoPay nebo Global Payments a pomocí našeho externího integračního partnera také do WooCoomerce, PrestaShopu, nebo Magento.
Jak probíhá krytí rizik?
Jakmile Twisto schválí zákazníka, proběhne objednávka a jestliže zákazník Twistu nezaplatí, řeší tuto situaci Twisto se zákazníkem, nikoliv s e-shopem.
Peníze za objednávku zasílá Twisto e-shopu do druhého pracovního dne po aktivaci objednávky.
Co dělat, když mám víc e-shopů?
Pokud máte více e-shopů pod jedním IČO, doporučujeme pro každý e-shop vytvořit registraci zvlášť. Pro každou registraci potřebujete jiný e-mail.
V případě, že oba e-shopy registrujete najednou pod jedním e-mailem, budete mít i v Twistu jednu administraci. Společná administrace pro dva e-shopy v praxi znamená, že:
Nepoznáte, z jakého e-shopu vám objednávka přišla - všechny objednávky budou vždy sloučené dohromady.
V našich potvrzovacích e-mailech bude vždy uvedený jen jeden e-shop, i když zákazník nakoupí na druhém.
Přijdete o promo obou e-shopů z naší strany, a to hlavně v seznamu e-shopů, kde je zobrazení loga e-shopu závislé na první objednávce v každém e-shopu zvlášť.
Pokud máte více e-shopů a každý pod jiným IČO, je potřeba vytvořit registraci pro každý e-shop zvlášť.
Co když mám e-shop i v zahraničí?
Twisto je zatím k dispozici v České republice a Polsku. Pokud máte e-shop i v Polsku, napište nám na e-mail: obchod@twisto.cz.
V případě, že máte e-shop v zahraničí s českou lokalizací a máte české nebo polské bankovní spojení, je možné Twisto integrovat.
V případě, že máte e-shop v zahraničí s českou lokalizací, ale nemáte české nebo polské bankovní spojení, a chcete zákazníkům nabídnout Twisto, je potřeba na sebe převzít veškeré transakční poplatky s tím spojené.
V obou případech výše nám prosím napište na e-mail: obchod@twisto.cz.
Na další trhy se chystáme!