Vyúčtování

Výplata obchodníkovi

Výplata za objednávky probíhá v závislosti na typu integrace, většinou další pracovní den po uskutečnění objednávky (v případě integrace přes hotové e-commerce platformy další pracovní den po odeslání zboží).


Vratky

Vyúčtování vratek probíhá buď automatickým denním odečtěním z částky k výplatě, nebo na měsíční bázi (dle typu integrace).

Vrácení a storno zboží se pro zákazníka řídí všeobecnými obchodními podmínkami e-shopu.

Provedení vrácení a storna objednávky se mezi e-shopem a Twistem řídí typem integrace, na které funguje Váš e-shop nebo pravidly platební brány, kterou využíváte.

V případě vrácení zboží nebo reklamace vracíte peníze Twistu, které se následně vyrovná se zákazníkem.


Reklamace

Jakmile dojde k reklamaci zboží ze strany zákazníka, posuzuje její uznání e-shop.

V případě, že e-shop uzná reklamaci jako oprávněnou, je další postup stejný, jako u vrácení zboží.

Pokud reklamaci e-shop neuzná jako oprávněnou, musí zákazník svou objednávku uhradit Twistu.


Vyúčtování marže

Vyúčtování marže probíhá jednou měsíčně na základě vyúčtování, které obdržíte od Twista. Zároveň obdržíte fakturu, která je daňovým dokladem k zaevidování do účetnictví.

Je možný i automatický zápočet marží na denní bázi (připravujeme).

V případě, že využíváte Twisto přes platební bránu Comgate, PayU, GoPay nebo Global Payments, dostáváte peníza za objednávky tak, jak jste zvyklí od platební brány.




v.e7e9bcc1