Zpět na výpis pozic

Zákaznický servis / administrativa

Sokolovská 47/73, Praha Full-time

#zakaznicka podpora


Spokojenost zákazníků nám dělá nejen radost ale i byznys. Podpora Twisto je většinou jediný moment kdy zákazník komunikuje s lidskou tváří na naší straně. Proto si dobrého člověka na této pozici budeme vždy na výsost vážit.

Hledáme posilu pro naší novou službu - “platba emailem”, která zbavuje zákazníky starostí placením složenek a faktur. Více se můžete dočíst na: http://byznys.ihned.cz/c1-65355750-ceske-twisto-rozjizdi-odlozene-placeni-slozenek-do-roka-s-nim-chce-expandovat-na-vychod

Hlavní zodpovědnost:

  • Přepisování platebních údajů (složenky, faktury, inkasa) do naší interní administrace.
  • Kontrola správnosti zadaných údajů a potvrzování plateb.
  • Milá povaha a dobrá komunikace jak po telefonu tak emailu
  • Rozhodovat o správném řešení případů v rámci nastavených procesů a hodnot.

Koho hledáme:

  • Někoho kdo kamarádí s počítači: administrativními programy, excel, rychlým vyhledáváním potřebného v několika systémech najednou.
  • Pečlivost a zaměření na detail je klíčový.

Nabízíme:

  • Přímý vliv na výsledky Twisto.
  • Milý ale náročný mladý kolektiv – je nás 41 a 4 psi.
  • Rychle rostoucí start-up se silnou podporou od investorů.

O Twisto

  • Zjednodušujeme placení online i offline
  • Jsme posedlí inovací a přicházíme na trh s nevšedními nápady.
  • 12 % osazenstva našich kanceláří jsou zvířata. :-)

Mám zájem o tuto pozici

Pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pracovní pozici společnost Twisto payments a.s., se sídlem Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1, tj. správce bude zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením 2016/679, obecným nařízením o ochraně osobních údajů. Zobrazit více