Mám Twisto účet, ale nejde mi platbu do splátek rozložit.

Mrzí nás, že Vám platba nejde rozložit do splátek. První podmínkou pro úspěšné rozložení je hodnota nákupu, která musí být vyšší než 1 000 Kč. Nákupy pod 1 000 Kč se Vám nepodaří rozložit. Také si zkontrolujte, že daná transakce byla již obchodníkem zaúčtována, v takovém případě vyčkejte. K zaúčtování dojde z pravidla během několika dní. Je také možné, že pro rozložení nemáte dostačující limity ke splátkám, ty Vaše můžete nalézt v sekci Moje limity (zkontrolujte si výši Vašeho Splátkového limitu a Maximální měsíční splátky). Pokud jste Vaše vyúčtování s nákupem již odložil/a, tak rozdělení nákupu se již nepodaří. Pokud jste všechny tyto náležitosti zkontroloval/a a i přes to se Vám možnost rozložení nezobrazuje, neváhejte se na nás obrátit, jsme tu pro Vás k dispozici v pracovní době na chatu, případně na telefonní lince +420 222 70 33 33. Rádi se s Vámi na to podíváme.

v.9a87cc57