27. 2. 2018

Twisto poslalo dva výherce na cestu kolem světa.

Twisto poslalo dva výherce na cestu kolem světa. Kampaň oslovila miliony lidí, na TV Prima míří seriál

Přes tři miliony zhlédnutí na YouTube zaznamenala kampaň Cesta kolem světa od Twista, která prostřednictvím videí dva měsíce sledovala kroky dua výherců jejich soutěže. Ti s Twistem procestovali celkem šest zemí na pěti kontinentech. Z cesty vznikl osmidílný seriál (každý díl trvá tři minuty), který bude odvysílán do konce roku na TV Prima. V přípravě je také 25 minutový dokument. Aktéři projektu díky placení jednotlivých položek Twisto kartou po celou dobu natáčení ušetřili 10 659 korun oproti částce, kterou by si účtovaly banky s jejich směnnými kurzy na platebních kartách. Twisto totiž dlouhodobě nabízí v Česku nejvýhodnější kurz pro platby v zahraničí.

Úspěšná třífázová kampaň s cílovou skupinou 18 - 35 let odstartovala poslední květnový týden, kdy se na YouTube, Instagramu a Facebooku objevilo teaser video. To na umístění Masthead nasbíralo 9,5 milionů impresí a zásah 1,5 milionů unikátních uživatelů. Jako první v Česku také Twisto v této fázi programaticky nakoupilo reklamu na Spotify, inzertní spot bylo možné slyšet i na Evropě 2.

V druhé fázi pak probíhal onboarding zájemců, kteří se v první fázi zaregistrovali e-mailem a měli za úkol natočit krátké soutěžní video. Výsledkem bylo 8 tisíc registrovaných e-mailů, z nichž 30 dvojic postoupilo do druhého kola. Vítězství nakonec připadlo dvojici Bára a Dominick. Ti posléze v červenci a srpnu společně s dvoučlenným štábem procestovali 52 000 kilometrů v šesti zemích na pěti kontinentech, kde vzniklo osm dílů seriálu.

Miliony shlédnutí díky štědrým partnerům

Seriálu se i díky citlivému product placementu podařilo na YouTube nasbírat 1,5m shlédnutí (od 30s) za cenu 0,07 koruny za shlédnutí. Průměrná doba shlédnutí přitom byla 2:30 minut (z celkových 3:00 minut), 80% uživatelů vidělo videa až do konce. Celková doba shlédnutí činí 157,5h. Seriál se nyní přesouvá na obrazovky TV Prima Cool, v plánu je také vysílání 25 minutového dokumentu z cesty.

Nákladný projekt se podařilo uskutečnit zejména díky štědrým partnerům projektu. Mastercard sponzoroval zážitky prostřednictvím Priceless cities (a nejen finančně), UNIQA zajistila pojištění celému štábu. O technické vybavení štábu se postaral Megapixel a účastníci byli po celou dobu oblečení ve značce Under Armour přes Urbanstore.cz.


Více o Twisto

Twisto je platební aplikace spojená s kartou Mastercard, která přináší moderní způsob placení. Díky Twisto účtu mohou uživatelé platit internetové nákupy na jedno kliknutí, složenky a faktury hradit jejich vyfocením v mobilní aplikaci a kdekoliv jinde využít k placení Twisto kartu nebo speciální platební náramek. Navíc s nejvýhodnějším kurzem pro platby v zahraničí. Všechny nákupy Twisto agreguje v přehledné mobilní aplikaci a zákazník je pohodlně uhradí najednou na konci měsíce. Více informací na www.twisto.cz