Potřebujete pomoci?

Neváhejte a kontaktujte nás!

Čeho se Váš dotaz týká?

- Vyberte prosím -
  • Faktury
  • Zamítnuté platby v eshopu
  • Platby
  • Opožděné platby
  • Vrácení zboží
  • Jiný dotaz
• Děkujeme za vaši zprávu, brzy se vám ozveme!

Twisto payments a.s.

Újezd 450/40, Malá Strana 118 00 Praha 1
Česká republika
IČ: 01615165
DIČ: CZ01615165

Kancelář
Sokolovská 47/73
186 00 Praha 8
Zobrazit na mapě


Často kladené dotazy

  • Existuje finanční limit pro můj první nákup?

    Limit pro Váš první nákup je několik tisíc korun. V případě, že s námi budete nakupovat častěji, automaticky jej navýšíme.

  • Je služba Twisto pro mě?

    Samozřejmě! Twisto je pro všechny, kteří nakupují on-line a rádi si zboží „osahají” ještě předtím, než za něj zaplatí. Je šita na míru i těm z Vás, kteří neradi sdílí při platbě číslo své kreditní karty.

  • Jak Twisto funguje?

    Ve zkratce jde o rychlou platební metodu, která funguje takto: Zboží objednáte on-line. Doma ho rozbalíte a vyzkoušíte. Jste-li s ním spokojeni, zaplatíte do 14 dnů. Tato metoda se už osvědčila v zahraničí a Twisto ji jako první uvádí na český trh!

    Twisto platí za Vaši zásilku e‑shopu ihned, Vy pak zaplatíte na účet Twisto do 14 dnů od doručení. Nakupování s Twisto tak bude pro Vás daleko příjemnější a bezpečnější.

  • Kolik mám času na zaplacení?

    Čtrnáctidenní doba splatnosti se začne počítat ode dne doručení zboží do Vašich rukou. Veškeré informace týkající se platby najdete ve své faktuře.

  • Co se stane, když nestihnu zaplatit včas?

    Každý může někdy zapomenout… I přesto však prosím proveďte platbu na účet Twisto co nejdříve. Pokud zjistíme, že Vaše platba na náš účet nedorazila, ihned Vás o této skutečnosti informujeme.

  • Kdy mi přijde faktura?

    Vytištěná faktura by vám měla přijít spolu s doručeným zbožím a pro jistotu Vám ji zašleme také elektronicky na e-mail.

  • Jak můžu zaplatit fakturu?

    Platbu jednoduše provedete na účet Twisto, a to prostřednictvím internetového bankovnictví, pomocí QR kódu na Vaší faktuře, platební kartou nebo hotově.

    Při platbě prosím nezapomeňte uvést variabilní symbol, který naleznete na faktuře. Je důležitý pro přesnou identifikaci Vaší platby.

  • Co mám udělat pro to, aby můj e‑shop mohl začít využívat služeb Twisto?

    Chcete zvýšit konverzi a zpříjemnit nákup na svém e‑shopu? Pokud ano, neváhejte a kontaktujte nás!

    Pro získání dalších informací vyplňte krátký formulář na našem webu, nebo nás kontaktujte na e‑mailu dotaz@twisto.cz. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

  • Jsou mé osobní údaje při použití Twisto opravdu v bezpečí?

    Twisto je naprosto bezpečná platební metoda! Nepožaduje citlivé informace, jako jsou například údaje o Vaší platební kartě. Veškerá komunikace mezi Vaším prohlížečem, e‑shopem a našimi nástroji je zašifrovaná, a Vaše osobní údaje tak budou vždy spolehlivě chráněny!

  • Přišel mi e-mail s fakturou. Žádné zboží jsem si však neobjednal(a)! Co mám v takovém případě dělat?

    V takovém případě nás prosím neprodlené kontaktujte prostřednictvím e-mailu dotaz@twisto.cz nebo na tel. čísle +420 222 70 33 33. Jakmile nám zašlete fakturu, která Vám byla doručena, celý problém ihned vyřešíme.

  • S kým mám řešit vrácení zboží nebo problémy s jeho doručením?

    S e‑shopem, na kterém jste zboží nakoupili. V případě, že budete nespokojeni s vyřizováním své objednávky, kontaktujte prosím dotyčný e‑shop co nejdříve. Pokud byste měli otázky ohledně platby, kontaktujte prosím Twisto na e-mailu.