22. 4. 2024
Odložené platby se vyplácejí velkým i menším e-shopům. Twisto nasazují Ticketportal, Oriflame, Garmin, Rudolf Jelínek a další
Zatímco v minulém roce obrat české e-commerce klesl o 6 %, podle prvního čtvrtletí tohoto roku to vypadá, že začíná opět růst. Za první tři měsíce stoupl o 4 %, což naznačuje pozitivní výhledy do letošního roku. “Zákazníci jsou zatím ještě hodně opatrní. Vidíme, že stále váhají, jestli se do nákupu pustit nebo ne,” hodnotí chování zákazníků Jan Hanzlík. “Z našich zkušeností vyplývá, že jedním z rozhodujících momentů, který nakupujícího přesvědčí o tom, aby se do nákupu pustil a dokončil ho, je nabídka platebních metod. Proto máme radost, že Twisto integrovaly další e-shopy.”
Svoji nabídku platebních metod právě o Twisto teď rozšířily větší i menší e-shopy. Už více než tři roky Twisto spolupracuje v Polsku s Oriflamem, teď na spolupráci navazuje i v Česku. Dalším velkým e-shopem, který rozšířil spolupráci s Twistem, je Ticketportal. Ten už od roku 2018 nabízí Platbu do 30 dní, teď nově integroval i Nákup na třetiny. “U jiných prodejců vstupenek se nám v loňském roce potvrdilo, že lidé rádi platí třeba lístky na festivaly po třetinách. Věřím, že i pro zákazníky Ticketportalu bude zajímavá možnost platit lístky na různé akce postupně,” potvrzuje country manažer Twista. Ticketportal nasazením Nákupu na třetiny navázal na Slevomat, který nabízí možnost rozložení platby na třetiny s Twistem už dva měsíce a zaznamenává s tím výborné výsledky.
Mezi menší eshopy, které nově přinášejí svým zákazníkům BNPL s Twistem, patří prodejce chytrých hodinek Garmin, přírodní jídlo z Česka na e-shopu Živina.cz, ovocné destiláty Rudolf Jelínek a fitness oblečení na e-shopu Bodymo.cz.
Na Ticketportalu Twisto poprvé integrovalo novinku v podobě widgetů přímo v košíku. Drobný grafický prvek zákazníkům při placení ukazuje, že si mohou svůj nákup rozložit na tři splátky bez navýšení a také kolik přesně činí jedna splátka. “Jsme zvědaví, jaké budou díky tomuto widgetu výsledky, ale vzhledem k tomu, co zaznamenáváme při nasazení widgetů u obchodníka obecně, očekáváme výrazně častější použití Nákupu na třetiny,” věří Jan Hanzlík. Podle dat Twista se e-shopům ve chvíli, kdy nasadí widgety, zvyšuje nejen počet transakcí, ale i objem utracených peněz. Například e-shopu eyerim.cz se po nasazení widgetů zvýšila hodnota všech Twisto nákupů o 349 %, jejich celkový počet o 369 %. “Díky widgetům se zákazníci o možnosti platit Twistem snadno dozvědí. A když o této možnosti vědí, tím spíše ji využijí,” vysvětluje úspěch widgetů Hanzlík.