Návod pro e-shopy

Proces vrácení zboží

V případě vrácení zboží je nutné tuto skutečnost označit v administraci Twisto nebo automaticky přes API. Twisto pak zašle vyrovnání na částku zpět v rámci měsíčního vyúčtování.

Vyrovnání s klientem neprobíhá, jelikož objednávku nehradil.

Situace spojené s vracením zboží

Vrácení celé objednávky

Po obdržení zboží na sklad je nutné tuto skutečnost označit v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). Objednávka se automaticky anuluje a zákazník nic neplatí.

Vrácení části objednávky

Po obdržení zboží na sklad je nutné tuto skutečnost označit v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). Zákazníkovi se automaticky odešle nový platební příkaz.

Výměna zboží

Zákazník dostane stejný produkt za stejnou cenu. Například při výměně velikosti, barva atd. V tomto případě nás prosím informujte a my prodloužíme zákazníkovi splatnost objednávky.

Jiný produkt a cena – není možné

Po aktivaci objednávky nelze měnit nebo upravovat položky v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). V případě, že zákazník má v objednávce více kusů a výměna se týká jen jedné položky, zákazník hradí jen zboží, které si ponechá (částečná vratka), nebo se ruší celá objednávka. Zákazník pak může vytvořit novou objednávku, se zbožím, o které má zájem.

Proces vyrovnání plateb za vrácené zboží.

Variatny vyrovnání:

  • V rámci měsíce proběhne vyrovnání za vrácené zboží v daném období.
  • E-shop zasílá finance za vrácené zboží na speciální kreditní účet
  • Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě, které už Twisto uhradilo e‑shopu
  • E-shop zašle peníze na kreditní účet Twisto (viz níže)
  • Při měsíčním vyrovnání se automaticky odečte kreditní zůstatek oproti vracenému zboží.