O zákazníky se staráme jako o vlastní.
Mluvíme, píšeme si s nimi a plníme všechna jejich (ne)splnitelná přání. Od předání kontaktu na e-shop po dohledání platby za dvě presa. Jsme kompaktní a komunikativní tým – mladý, přátelský a náročný. Twisto známe víc než své boty a věci si říkáme nahlas. A v úzké spolupráci s marketingem dáváme našim produktům lidskou tvář.
Chci na palubu
Je nás zhruba 30 (+brigádníci). A děláme to s láskou.
Support
Telefonujeme (hodně). Řešíme nesnáze, pochvaly i zvídavé dotazy. Visíme na chatu. Zákazníci se nás můžou kdykoliv na cokoliv zeptat. Takže nám posílají dotazy ohledně Twisto karty i rodinné fotky z výletu. Přes e-maily jsme trochu vážnější – je to náš nejdůležitější komunikační kanál.
Payments
Náš revír jsou peníze. Vytváříme za zákazníky platební příkazy, přepisujeme faktury, složenky a kontrolujeme, aby jejich platby putovaly na správné adresy (třeba v rámci služby Twisto Snap). A někdy je to docela slušná detektivka.
Registrace
Jsme tým specialistů a projde nám pod rukama každá žádost o registraci Twisto účtu. Kromě patřičné kontroly se staráme o co nejrychlejší zpracování žádostí a zároveň o jejich detailní prověření. Na některé nestandardní situace totiž ani umělá inteligence nestačí.
Collections
Někdy klienti jenom zapomenou, jindy berou důvěru do nich vloženou tak trochu na lehkou váhu. A my denně dokazujeme, že zvládneme být přívětiví a asertivní zároveň. Takže vymáháme lidsky, ale diplomaticky.

Barbora Davidová
Bára má celých dlouhých 14 let praxe z finančního odvětví se zaměřením na zákaznický servis. Za tu dobu si vyzkoušela pozice od operátorky přes teamleadera až po manažera digitálního kanálu. V Twistu má na starosti týmy zákaznické podpory. Přičemž cílem je rozvoj a řízení týmu, jeho kvalita a výkonnost plus zaměření na excelentní podporu zákazníka s ohledem na celý jeho životní cyklus v roli Twistu zákazníka.
Co vás nejvíce zajímá
Něco mezi 300 a 400, záleží na části měsíce a úspěšnosti kampaní. Většinou jich zvládneme vyřídit kolem 85 %, což je na jednoho zhruba 40 hovorů za den.
Oficiálně jsme na příjmu PO–PÁ 9–20 hod. To ale samozřejmě neznamená, že je tu člověk celý den. Pracujeme ve směnách 9–17 a 12–20 hod. A o víkendech fungujeme 9–17 hod.
V plném počtu jsou na Customer Care tři, v celé kanceláři pak devět kousků.
Ty milujeme. Ať už jde o volejbal, laser game nebo drink. Někdy privátně v rámci týmu, jindy s kolegy z ostatních oddělení.
O dalších výhodách Twista a zkušenostech zákazníků si přečti tady.
Kam tě to u nás táhne
Chceš k nám? Koukni, koho v posádce postrádáme.