CUSTOMER CARE

O zákazníky se staráme jako o vlastní.

Mluvíme, píšeme si s nimi a plníme všechna jejich (ne)splnitelná přání. Od předání kontaktu na e-shop po dohledání platby za dvě presa. Jsme kompaktní a komunikativní tým – mladý, přátelský a náročný. Twisto známe víc než své boty a věci si říkáme nahlas. A v úzké spolupráci s marketingem dáváme našim produktům lidskou tvář.

Chci na palubu
Obrázek customer care týmu
NAŠE TÝMY

Je nás zhruba 30 (+brigádníci). A děláme to s láskou.

Support

Telefonujeme (hodně). Řešíme nesnáze, pochvaly i zvídavé dotazy. Visíme na chatu. Zákazníci se nás můžou kdykoliv na cokoliv zeptat. Takže nám posílají dotazy ohledně Twisto karty i rodinné fotky z výletu. Přes e-maily jsme trochu vážnější – je to náš nejdůležitější komunikační kanál.

Payments

Náš revír jsou peníze. Vytváříme za zákazníky platební příkazy, přepisujeme faktury, složenky a kontrolujeme, aby jejich platby putovaly na správné adresy (třeba v rámci služby Twisto Snap). A někdy je to docela slušná detektivka.

Registrace

Jsme tým specialistů a projde nám pod rukama každá žádost o registraci Twisto účtu. Kromě patřičné kontroly se staráme o co nejrychlejší zpracování žádostí a zároveň o jejich detailní prověření. Na některé nestandardní situace totiž ani umělá inteligence nestačí.

Collections

Někdy klienti jenom zapomenou, jindy berou důvěru do nich vloženou tak trochu na lehkou váhu. A my denně dokazujeme, že zvládneme být přívětiví a asertivní zároveň. Takže vymáháme lidsky, ale diplomaticky.

Barbora Davidová
Head of Customer Care

Barbora Davidová

Bára má celých dlouhých 14 let praxe z finančního odvětví se zaměřením na zákaznický servis. Za tu dobu si vyzkoušela pozice od operátorky přes teamleadera až po manažera digitálního kanálu. V Twistu má na starosti týmy zákaznické podpory. Přičemž cílem je rozvoj a řízení týmu, jeho kvalita a výkonnost plus zaměření na excelentní podporu zákazníka s ohledem na celý jeho životní cyklus v roli Twistu zákazníka.

ČASTÉ OTÁZKY

Co vás nejvíce zajímá

Kolik máte denně hovorů?

Něco mezi 300 a 400, záleží na části měsíce a úspěšnosti kampaní. Většinou jich zvládneme vyřídit kolem 85 %, což je na jednoho zhruba 40 hovorů za den.

Jaká je pracovní doba?

Oficiálně jsme na příjmu PO–PÁ 9–20 hod. To ale samozřejmě neznamená, že je tu člověk celý den. Pracujeme ve směnách 9–17 a 12–20 hod. A o víkendech fungujeme 9–17 hod.

Kolik máte v oddělení psů?

V plném počtu jsou na Customer Care tři, v celé kanceláři pak devět kousků.

Co týmové akce?

Ty milujeme. Ať už jde o volejbal, laser game nebo drink. Někdy privátně v rámci týmu, jindy s kolegy z ostatních oddělení.

Jaké jsou další výhody Twista?

O dalších výhodách Twista a zkušenostech zákazníků si přečti tady.

PŘIDEJ SE K NÁM

Kam tě to u nás táhne

ikona twisto splátek

Chceš k nám? Koukni, koho v posádce postrádáme.