CUSTOMER CARE

O zákazníky se staráme jako o vlastní.

Mluvíme, píšeme si s nimi a plníme všechna jejich (ne)splnitelná přání. Od předání kontaktu na e-shop po dohledání platby za dvě presa. Jsme kompaktní a komunikativní tým – mladý, přátelský a náročný. Twisto známe víc než své boty a věci si říkáme nahlas. A v úzké spolupráci s marketingem dáváme našim produktům lidskou tvář.

Chci na palubu
Obrázek customer care týmu
CO MÁME POD PALCEM

Jsme laskaví, trpěliví a pečliví. Víme, že na naší péči záleží.

Support

Telefonujeme (hodně). Řešíme nesnáze, pochvaly i zvídavé dotazy. Visíme na chatu. Zákazníci se nás můžou kdykoliv na cokoliv zeptat. Takže nám posílají dotazy ohledně Twisto karty i rodinné fotky z výletu. Přes e-maily jsme trochu vážnější – je to náš nejdůležitější komunikační kanál.

Payments

Náš revír jsou peníze. Vytváříme za zákazníky platební příkazy, přepisujeme faktury, složenky a kontrolujeme, aby jejich platby putovaly na správné adresy (třeba v rámci služby Twisto Snap). A někdy je to docela slušná detektivka.

Verifikace

Jsme tým specialistů a projde nám pod rukama každá žádost o registraci Twisto účtu. Máme v hledáčku také verifikační procesy u našich partnerských e‑shopů. Dohlížíme i nad tím, když zákazník vrací zboží. Aby vše proběhlo jako po másle.

Collections

Někdy klienti jenom zapomenou, jindy berou důvěru do nich vloženou tak trochu na lehkou váhu. A my denně dokazujeme, že zvládneme být přívětiví a asertivní zároveň. Takže vymáháme lidsky, ale diplomaticky.

Co vás nejvíce zajímá

Kolik máte denně hovorů?

Něco mezi 150 a 250, jak u Support týmu, tak i Collections. Záleží na části měsíce. Většinou jich zvládneme vyřídit kolem 95 %, což je na jednoho zhruba 30–40 hovorů za den.

Jaká je pracovní doba?

Oficiálně jsme na příjmu Po–Pá, 9–20 hodin. To ale neznamená, že je tu člověk celý den. V jednotlivých týmech pracujeme v různých směnách. A o víkendech funguje 9–17 hodin pouze Support tým na chatu a e‑mailech.

Kolik máte v oddělení psů?

V plném počtu je na Customer Care pět čtyřnohých mazlíčků.

Co týmové akce?

Ty milujeme. Ať už jde o vodní sporty, laser game nebo drinky v blízkých i vzdálených podnicích. Někdy privátně v rámci týmu, jindy napříč odděleními. Rádi spolu také trávíme víkendy na horách v jakémkoli ročním období.

Jaké jsou v Twistu benefity?

Pracujeme jen 7,5 hodiny denně, máme stravenkový paušál (až 1 500Kč/měsíčně), výhodný mobilní tarif a můžeme získat výkonnostní bonusy a finanční odměnu za doporučení nového kolegy. Když chceme odpočívat, máme na to 30 dní dovolené a 4 whatever days. Dostáváme příspěvek na home office a můžeme využívat Twisto Premium zdarma. Největším benefitem je ale pro nás přátelská atmosféra start-upového týmu.

PŘIDEJ SE K NÁM

Kam tě to u nás táhne

ikona twisto splátek

Chceš k nám? Koukni, koho v posádce postrádáme.