MARKETING

Nebojíme se (zadků). A jsme spolu.

Klidně vypustíme do světa reklamu, kde vesmírný sexy zrzoun platí zadkem. A taky umíme žít z datové analytiky. Zrána si naložíme trochu stresu pohledem na ambiciózní byznys plán, na oběd jdeme spolu, odpoledne to u nás bublá debatami hlasitěji než v ostatních odděleních, večer si posíláme nápady na reklamy.

Chci na palubu
Obrázek marketingového týmu
NAŠE TÝMY

Je nás víceméně 10.
A všichni jsme v podstatě normální.

Akvizice

Akviziční tým má jasný úkol – přivádět nové zákazníky. Takže koukáme do dat, analyzujeme, optimalizujeme a vládneme placeným reklamním kanálům.

Retence

Pečlivě se staráme o stávající zákazníky. Snažíme se, aby Twisto produkty chápali a samozřejmě je i používali. A taky si pěkně pohlídáme, aby každý z nich dostal své narozeninové přání.

Brand

Kromě jednotlivých kampaní připravujeme i komunikaci na sociální sítě nebo obsah webu. Tak, aby bylo Twisto v celém tom bláznivém světě reklam zapamatovatelné a ještě k tomu na své zákazníky mluvilo absolutně srozumitelně.

Pavel Rath
Head of Marketing

Pavel Rath

Pavel vede celý Twisto marketing v Česku i Polsku. Má za sebou marketingové zkušenosti z cestovního ruchu, pracoval pro globální i čistě online cestovní agentury. V Twistu vedl nejdřív retenci a akvizici, dnes má na starosti celý marketing. Když nepodává výkony v práci, předvádí je na jakémkoli sportovním hřišti nebo přírodním terénu. Teď si zrovna oblíbil staré dobré gymnastické kruhy.

ČASTÉ OTÁZKY

Co vás nejvíce zajímá

Jaké nástroje při práci používáte?

Exponea, Tableau, Google Analytics, Roi Hunter, Google Ads, Trello, Slack, Photoshop…

Jaká je vaše strategie?

Být jiní. Neopakovat se. A vyvarovat se frázím a floskulím (jako v téhle odpovědi).

A na jakých drogách že to jedete?

Na kávě a Matéčku. Naše kreativita je založená na čistě přírodní a přirozené bázi.

Jaké jsou marketingové plány (z hlediska růstu)?

V roce 2020 nás čeká hodně moc produktových novinek – třeba Google Pay nebo virtuální karty. A  každé z novinek rozhodně přísluší i celá kampaň. Plánujeme vstoupit na další trhy a čeká nás další kolo investic a crowdfundingu. Do roku 2024 chceme mít milion (čísly 1 000 000) zákazníků a stát se jejich jasnou volbou (#1) pro každodenní platby.

Co děláte pro to, abyste dosáhli čísel?

Děláme, co můžeme. Velká část budgetu jde do online reklamy, spolupracujeme s influencery, affil partnery a podporujeme referal u našich zákazníků. Nikdy si ale nevymýšlíme ani nemlžíme. A když máme aspoň trochu prostoru, věnujeme se brand aktivitám pro šíření povědomí o značce.

Jaké jsou další výhody Twista?

O dalších výhodách Twista a zkušenostech zákazníků si přečtěte tady.

PŘIDEJ SE K NÁM

Kam tě to u nás táhne

ikona twisto splátek

Chceš k nám? Koukni, koho v posádce postrádáme.