MARKETING

Nebojíme se (zadků). A jsme spolu.

Klidně vypustíme do světa reklamu, kde vesmírný sexy zrzoun platí zadkem. A taky umíme žít z datové analytiky. Zrána si naložíme trochu stresu pohledem na ambiciózní byznys plán, na oběd jdeme spolu, odpoledne to u nás bublá debatami hlasitěji než v ostatních odděleních, večer si posíláme nápady na reklamy.

Chci na palubu
Obrázek marketingového týmu
NAŠE TÝMY

Je nás víceméně 10.
A všichni jsme v podstatě normální.

Akvizice

Akviziční tým má jasný úkol – přivádět nové zákazníky. Takže koukáme do dat, analyzujeme, optimalizujeme a vládneme placeným reklamním kanálům.

Retence

Pečlivě se staráme o stávající zákazníky. Snažíme se, aby Twisto produkty chápali a samozřejmě je i používali. A taky si pěkně pohlídáme, aby každý z nich dostal své narozeninové přání.

Brand

Kromě jednotlivých kampaní připravujeme i komunikaci na sociální sítě nebo obsah webu. Tak, aby bylo Twisto v celém tom bláznivém světě reklam zapamatovatelné a ještě k tomu na své zákazníky mluvilo absolutně srozumitelně.

Ania Cingrošová
Marketing manager

Ania Cingrošová

Ania má pod sebou kreativu a cílí hlavně na marketingovou strategii. Její mise je nakopnout povědomí o Twistu, budovat jeho dobré jméno i image. Takže v podstatě pomáhá akvizičnímu a retenčnímu týmu úspěšně plnit plány. V Twistu je od dubna 2019 a předtím čtyři roky velela na různých pozicích v ZOOTu (módní e‑shop), naposled v roli International marketing manager pro Česko, Slovensko a Rumunsko.

ČASTÉ OTÁZKY

Co vás nejvíce zajímá

Jaké nástroje při práci používáte?

Exponea, Tableau, Google Analytics, Roi Hunter, Google Ads, Trello, Slack, Photoshop…

Jaká je vaše strategie?

Být jiní. Neopakovat se. A vyvarovat se frázím a floskulím (jako v téhle odpovědi).

A na jakých drogách že to jedete?

Na kávě a Matéčku. Naše kreativita je založená na čistě přírodní a přirozené bázi.

Jaké jsou marketingové plány (z hlediska růstu)?

V roce 2020 nás čeká hodně moc produktových novinek – třeba Google Pay nebo virtuální karty. A  každé z novinek rozhodně přísluší i celá kampaň. Plánujeme vstoupit na další trhy a čeká nás další kolo investic a crowdfundingu. Do roku 2024 chceme mít milion (čísly 1 000 000) zákazníků a stát se jejich jasnou volbou (#1) pro každodenní platby.

Co děláte pro to, abyste dosáhli čísel?

Děláme, co můžeme. Velká část budgetu jde do online reklamy, spolupracujeme s influencery, affil partnery a podporujeme referal u našich zákazníků. Nikdy si ale nevymýšlíme ani nemlžíme. A když máme aspoň trochu prostoru, věnujeme se brand aktivitám pro šíření povědomí o značce.

Jaké jsou další výhody Twista?

O dalších výhodách Twista a zkušenostech zákazníků si přečtěte tady.

PŘIDEJ SE K NÁM

Kam tě to u nás táhne

ikona twisto splátek

Chceš k nám? Koukni, koho v posádce postrádáme.