Nebojíme se (zadků). A jsme spolu.
Klidně vypustíme do světa reklamu, kde vesmírný sexy zrzoun platí zadkem. A taky umíme žít z datové analytiky. Zrána si naložíme trochu stresu pohledem na ambiciózní byznys plán, na oběd jdeme spolu, odpoledne to u nás bublá debatami hlasitěji než v ostatních odděleních, večer si posíláme nápady na reklamy.
Chci na palubu
Je nás víceméně 10.
A všichni jsme v podstatě normální.
Akvizice
Akviziční tým má jasný úkol – přivádět nové zákazníky. Takže koukáme do dat, analyzujeme, optimalizujeme a vládneme placeným reklamním kanálům.
Retence
Pečlivě se staráme o stávající zákazníky. Snažíme se, aby Twisto produkty chápali a samozřejmě je i používali. A taky si pěkně pohlídáme, aby každý z nich dostal své narozeninové přání.
Brand
Kromě jednotlivých kampaní připravujeme i komunikaci na sociální sítě nebo obsah webu. Tak, aby bylo Twisto v celém tom bláznivém světě reklam zapamatovatelné a ještě k tomu na své zákazníky mluvilo absolutně srozumitelně.
Co vás nejvíce zajímá
Exponea, Tableau, Google Analytics, Roi Hunter, Google Ads, Trello, Slack, Photoshop…
Být jiní. Neopakovat se. A vyvarovat se frázím a floskulím (jako v téhle odpovědi).
Na kávě a Matéčku. Naše kreativita je založená na čistě přírodní a přirozené bázi.
V roce 2020 nás čeká hodně moc produktových novinek – třeba Google Pay nebo virtuální karty. A každé z novinek rozhodně přísluší i celá kampaň. Plánujeme vstoupit na další trhy a čeká nás další kolo investic a crowdfundingu. Do roku 2024 chceme mít milion (čísly 1 000 000) zákazníků a stát se jejich jasnou volbou (#1) pro každodenní platby.
Děláme, co můžeme. Velká část budgetu jde do online reklamy, spolupracujeme s influencery, affil partnery a podporujeme referal u našich zákazníků. Nikdy si ale nevymýšlíme ani nemlžíme. A když máme aspoň trochu prostoru, věnujeme se brand aktivitám pro šíření povědomí o značce.
O dalších výhodách Twista a zkušenostech zákazníků si přečti tady.
Kam tě to u nás táhne
Chceš k nám? Koukni, koho v posádce postrádáme.